Algemene absintdiscussie

Can you believe this crap

Zenzero (01/15/08 om 02:53:20):

Amerika red - ongevraagd - de absint

En dat anno 2008 "[b]Hebsainthe iss a lickherr made from arrowmaddick urbss[/b]" Dass ist doch einfach zum kotzen, toch?!
Zeg nou eerlijk. Godverdomme zo stront irritant, gadverdedegadverdetyfus nog 's aan toe zeg!

Gruwelijk gewoon, om over de rest nog maar te zwijgen.

 

Zenzero (01/15/08 om 04:58:30):

Puur hypothetisch gezien, zie ik de bui nu al weer hangen. Stel je het volgende even voor:
Zometeen komt het weer breed uitgemeten in de media met koppen als:
“Absinthe! Dé Nieuwste Rage Uit Amerika”
met de commerciëlen voorop natuurlijk, en massa’s naïeve rondgrazende, consumerende en alles wat ze in hun strot geduwd krijgen slikkende en klakkeloos alles voor waarheid accepterende maar altijd nietsvermoedende consumenten zullen het grote nieuws tot zich nemen en als ‘n dolle doorgedraaide losgeslagen kudde randdebielen hysterisch krijsend en gillend richting slijterij hollen, al dan niet in het bezit van een vervalste OV jaarkaart, en vragen naar die zoete likeur van de absint[b]he[/b] met van die bittere thujon smaak uit Amerika.

De slijters weten zich met al die vraag weer geen raad – maar geen nood - en bestellen weer van die goedkope azuurblauwe naar groen neigende  gemengde gefilterde kots koel en ruitenwisser vloeistof van oost Europese makelij, met van die synthetische wodkadropshotsmaakstofbommetjes met maar liefst 45% alcohol, wat dan weer veel te sterk is voor die kinderkeeltjes, en dus gewapend met suikerklontjes, aanstekers en gaatjeslepel, steken ze in hun tomeloze enthousiasme, hun absint[b]he[/b] en elkaar in de fik.

- zie de prachtige bewijzen hiervan op Youtube -

Vuurzeeën die de afgrijzen en het leed van de apocalyps zullen doen vermoeden en de verschrikkingen van de Holocaust zullen doen verbleken, Beverwijk en de Nederlandse Brandwondenstichting zullen een beroep doen op de fabrikanten van Natusan - dat ruikt altijd zo lekker, vind ik - en Purol - wat ik dan weer vind stinken – en later op de regering van IJsland, en Antarctica – koelen helpt namelijk vaak bij derdegraads brandwondjes- die aan die vraag gehoor zullen geven.

Maar oh, oh, vanwege de grote vraag zullen de poolkappen in ras tempo van hun oerijs worden ontdaan, en het zoutwaterniveau zal wereldwijd, door de bank genomen, met ongeveer gemiddeld 7 meter per uur stijgen.

Ja lieve lezers – mochten jullie nog niet afgehaakt zijn - er zullen meer vragen rijzen dan er antwoorden zijn, ook kamervragen, ook op raaskallende wijze gesteld door één specifieke politicus in het bijzonder, die van die ene nietszeggende fractie – waar de hele media van, en voor, het klootjesvolk, al weken over heen valt  maar waarvan ik de naam hier niet ga noemen -.
 
Waarom hij niet op de hoogte was van die hallucinerende verderfelijke en verdovende geestverruimende?! Brandbare middelen uit het oosten, en waarom er nou net weer toevallig onder de blanke bevolking zoveel slachtoffers te betreuren zijn, en waar het fout is gegaan meneer de minister president, en, en...

Allemaal de schuld van...

En dan wordt het weer verboden, en zijn we weer terug bij af zoals bijna 'n eeuw geleden.

Maar we hebben wel gelachen, tjonge jonge zeg…

Ps.

Helfrich jij kunt al het leed voorkomen, door nu alvast te gaan distilleren als een gek
Om in de enorme vraag die gaat ontstaan te kunnen voorzien en tevens ook om eenieder die absint wil kopen de weerzinwekkende smaak van eerdergenoemde vloeistoffen te besparen.

Of draaf ik nu een beetje door?

 

Helfrich (01/15/08 om 09:24:00):

Ik distilleer me nu al een slag in de rondte om aan de vraag te kunnen voldoen, zeker na de productiestop tijdens mijn emigreeractie.

Als de absintrage in de VS aanhoudt sluit ik niet uit dat echte absint populairder gaat worden in Nederland, aangezien het Nederlandse venster op de wereld vooral uitzicht biedt op de Angelsaksische wereld.

 

Zenzero (01/15/08 om 19:20:10):

Waar wacht je nog op? Draaien man, tot aan de kleppen van de hel!

Ik kom wel even kijken als alles klaar is.

 

Barski (01/15/08 om 22:59:30):

Volgens Ted kunnen  twee shotjes absint vergeleken worden met het verkrijgen van twee doses helderheid. Geweldig nietwaar? Wat zouden we toch moeten zonder Ted. Eerlijk gezegd denk ik dat er toch iets teveel dubbele boodschappen in dit filmpje zitten. Ze zeggen vrolijk dat thujon een hallucinogeen is maar dat goed gedistilleerde absint geen verdovende werking heeft. Iedereen die iets zoekt om van te gaan trippen zal dan denken dat je van absint gaat trippen als er maar genoeg thujon in zit.

Wat is er nou zo moeilijk aan om gewoon te zeggen: "hey jongens ze zaten ernaast 100 jaar geleden, van absint  ga je never nooit niet trippenmaar het is best lekker en er zit alcohol in dus drink het gerust".

 

Zenzero (01/15/08 om 23:54:07):

Barski schreef:

Volgens Ted kunnen twee shotjes absint vergeleken worden met het verkrijgen van twee doses helderheid. Geweldig nietwaar?

Ik vind het eerder om geweldig van te gaan janken, eerlijk gezegd.
Maar ik mag hopen dat de nieuwste  - absint - rage overwaait vanuit de VS, voor onze vrienden ' de distillateurs, en zit er voor mij misschien ook nog 'n ritje in?!

... Ze zeggen vrolijk dat thujon een hallucinogeen is maar dat goed gedistilleerde absint geen verdovende werking heeft...

Amerikanen brengen alles op een vrolijke manier, geloof ik, " In other news: The American housing market, is on the verge of the biggest and most disastrous collapse in history aswell as the American economy, currency, and stock exchange so by tomorrow we'll be broke, and starve to death! But don't panic, because “We got comedy” and Hillary

- [size=1]bron: http://www.scrappleface.com/?p=2493[/size] -

My name is Ray Donahough. Film at eleven.
Wat is er nou zo moeilijk aan om gewoon te zeggen: "hey jongens ze zaten ernaast 100 jaar geleden, van absint  ga je never nooit niet trippen...

Als ie dat zou doen stort toch z'n hele zorgvuldig uit leugenachtige hersenspinsels opgebouwde, vintage clone absinthe emperium in. Hij is er ook zo bedreven in, en verteld ieder stukje onzin, steeds weer geroutineerder, maar zijn mimiek verraad hem af en toe, alsof ie zelf twijfelt aan wat ie zegt.
maar het is best lekker en er zit alcohol in dus drink het gerust".


Yea' right, Iets uit Amerika gerust drinken, heb je wel eens rootbeer geproeft?
Wij mogen misschien meeliften op het succes van Ted "Pernod" Breaux.

 

Algemene absintdiscussie